Ai o întrebare?
Am trimis mesajul Închide

Succesul procesului de vânzare - stiluri DISC

0
0 recenzii
  • Descriere
  • Curriculum
  • Recenzii
succesul-procesului-de-vanzare-disc

Succesul procesului de vânzare – stiluri comportamentale DISC

Adesea, procesul de vânzare eșuează pentru că stilul tău de vânzare (adică stilul comportamental), este diferit de stilul comportamental al potențialului client. Având un stil comportamental diferit de tine, clientul nu recepționează avantajele serviciilor pe care tu le vinzi.

Când vinzi, te simți cel mai în largul tău folosindu-ți stilul personal de vânzări și comportament.
Totodată, stilul tău personal nu are același efect la toți clienții. La unii poate provoca chiar disconfort și tensiune.

De ce se întâmplă asta?!

  • Așa cum tu ai un stil comportamental predominant și preferat, la fel se întâmplă și cu cei din jurul tău, implicit clienții și potențialii clienți.
  • Fiecare client este unic și are un stil comportamental preferat în afaceri.

Vestea bună este că îți poți dezvolta flexibilitatea și aptitudinea de adaptare la stilul interlocutorului.

În acest sens este important să urmezi 2 pași simpli:

  1. fă un obicei din a recunoaște stilul comportamental al clientului/potențialului client.
  2. adaptează-ți automat comunicarea (scriptul) la stilul celuilalt.

În cadrul workshop-ului „Succesul procesului de vânzare – stiluri comportamentale DISC afli informații despre toate aceste lucruri, dezvoltându-ți propria strategie de adaptare a comunicării în procesul de vânzare.

Adaptându-te interlocutorului, acesta reacționează mai bine la comportamentul tău și la comunicarea cu tine, pentru că nevoile sale sunt îndeplinite și pentru că vorbiți aceeași limbă.

În plus, majoritatea conflictelor apar pentru că suntem diferiți și vedem lumea cu ochi diferiți.

Așadar, contradicțiile și tensiunile sunt inevitabile. Ceea ce poți face pentru a le transforma în ceva constructiv atât pentru tine, cât și pentru ceilalți, este să îți adaptezi comportamentul la omul din fața ta, acceptându-l așa cum este el și înțelegând motivația și intenția din spatele vorbelor și faptelor lui.

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.